مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

برای ریکاوری بعد از عمل بینی چقدر زمان لازم است؟

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۳ ق.ظ

عمل بینی یک روش جراحی پیچیده با دوران ریکاوری کوتاه است که قبل از بازگشت به روتین منظم مورد نیاز است . هدف از این مطالعه , مقایسه میزان موفقیت عمل جراحی در بیماران مبتلا به تنگی عروق کرونر می‌باشد . بیماران معمولا ً درد و درد کوچکی را احساس می‌کنند و برخی تنها ناراحتی ناشی از گرفتگی بینی , تورم و کوفتگی صورت را گزارش می‌کنند . عمل جراحی, جراحی زیبایی بینی است که می‌تواند زیبایی صورت و مشکلات تنفسی شما را تغییر دهد .

میزان بهبودی از هر جراحی , بینی و بینی به فرد بستگی دارد . برای ارائه یک ایده اساسی از آنچه می‌توانید پس از عمل به شما انتظار داشته باشید, ما مدت‌زمان ریکاوری پروژه را تحت پوشش قرار می‌دهیم . ریکاوری اولیه معمولا ً ظرف یک هفته ( حدود ۱۰ روز پس از جراحی ) تکمیل می‌شود . با این حال, این زمان کار ( یا مدرسه ) شما است , جایی که تا جایی که ممکن است آرام باشید , بخوابید , یخ بزنید و بیش از اندازه برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنید . در پایان هفته اول یا گاهی اوقات, بیماران معمولا ً از نتیجه راضی هستند . در " کوهن " و " هالت ", ما به ویژه از " بینی برجسته " لذت می‌بریم .روش کار : این مطالعه از نوع توصیفی - همبستگی است . ~~~ داده‌ها با استفاده از نرم‌افزار spss تجزیه و تحلیل شد . شما یک دوست را انتخاب کرده‌اید که قرار است شما را از جراحی بیرون براند و برای اولین روز و شب با شما بماند . ( ما قبل از اینکه او شما را به خانه برساند , به سراغ دستورها بعد از جراحی بروید . در دستورالعمل : ممکن است از شما خواسته شود که از تجویز دارو یا داروهای ضد پیشخوان جلوگیری کنید , به خصوص آن‌هایی که ممکن است موجب خونریزی اضافی مثل ویتامین e , روغن ماهی و آسپیرین شوند . از هر نسخه نسخه که به طور معمول می‌گیرید صرف‌نظر نکنید , مگر اینکه دستور دهید این کار را توسط جراح انجام دهید .

در صورت امکان از شما خواسته شده‌است که سیگار کشیدن را قبل از جراحی ترک کنید .

داروی درد خود را از داروخانه برداشته و یک بالش wedge خریداری کرده‌اید . این کار به شما کمک می‌کند تا نیمه عمودی بخوابید تا تورم را بعد از عمل بینی محدود کنید .

شما همچنین به مغازه بقالی بوده‌اید و چند کیسه نخود منجمد خریداری کرده‌اید . آن‌ها در طول زمان ریکاوری , بسته‌های یخی مناسب برای بینی خود تهیه می‌کنند .

اگر شما به درمان‌های گیاهی / گیاهی علاقه داشته باشید, پیش از این پیش از این , با پزشک خود مشورت کنید . برخی از بیماران نتایج خوبی را با عصاره آناناس و یا سایر مکمل‌های خود نشان داده‌اند .

شما لباس زیر دکمه دارید تا در روز جراحی و در طول ریکاوری اولیه لباس بپوشید .

اطلاعات بیشتر در وبسایت دکتر کاوان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۹
جراح زیبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی