مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

انواع جراحی بینی

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۲۵ ق.ظ

انواع مختلف جراحی استخوان بینی یک اصطلاح کلی برای توصیف هر نوع جراحی پلاستیک است که با هدف افزایش یا تغییر شکل بینی بیمار انجام می‌شود .

با این حال ، انواع مختلفی از جراحی‌های بینی وجود دارد . کار کردن با جراح پلاستیک می‌تواند به شما کمک کند مشخص کنید کدام گزینه بهتر است ، بسته به آناتومی منحصر به فرد و اهداف زیبایی‌شناسی شما .

۱. کاهش rhinoplasty A reduction A یک عمل جراحی پلاستیک است که برای کاهش اندازه بینی شما طراحی شده‌است . در طی این روند ، بینی شما ممکن است تغییر شکل یابد . بیماران یا می‌توانند به کاهش اندازه کلی بینی و یا تمرکز بر روی نواحی خاص از جمله نوک بزرگ ، برجستگی و یا برجستگی توجه کنند .

چگونه انجام می‌شود ؟ در طی این عمل بینی ، resizing اغلب با حذف غضروف و / یا استخوان از بینی برای رسیدن به شکل مطلوب و اندازه انجام می‌شود . ۲ . Augmentation rhinoplasty : هدف از این نوع جراحی بینی افزایش نسبت‌های عمومی بینی است . این کار برای بیمارانی انجام می‌شود که بینی آن‌ها به علت ژنتیک و یا آسیبی که در آن غضروف به آن آسیب زده، بسیار کوچک است .

چگونه انجام می‌شود ؟ در طی این عمل جراحی پلاستیک از طریق بریدگی‌های کوچکی در معرض دید قرار می‌گیرد . سپس بینی با استفاده از غضروف خود بیمار ( در صورت وجود ) و یا یک ایمپلنت بینی مصنوعی افزایش می‌یابد .

۳. پس از آنکه بیمار دچار سانحه شد و یا در حادثه‌ای رخ داد که بر بینی آن‌ها تاثیر گذاشته‌است ، ممکن است لازم باشد از جراحی بینی برای برگرداندن بینی به شکل و ظاهر اصلی خود استفاده شود .

در برخی موارد ، بیماران از این موقعیت استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند در طی این روند پیشرفت زیبایی داشته باشند . ۴ . اصلاح بازبینی rhinoplasty اصلاحی به عملیاتی ثانویه ( یا گاهی سومین ) اشاره دارد که به دنبال اصلاح هر گونه مشکلات یا اصلاحاتی است که پس از جراحی زیبایی اولیه ایجاد شده‌اند .

این می‌تواند شامل کاهش یا افزایش باشد، اما به طور کلی ، هدف این عمل جراحی ترمیم کالبد شکافی بینی است که درست به نظر نمی‌رسد یا باعث سختی تنفس می‌شود .

مشکلات متداول که نیاز به اصلاح اصلاحی دارند: راه تنفسی مجرای بینی ، شکل دادن اتوماتیک و یا عدم تقارن نوک بینی ناقص یا کاهش ناکافی نوک بینی در اثر کاهش یا کاهش ناکافی ارتفاع پل .

اطلاعات بیشتر در وبسایت دکتر کاوان


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۶
جراح زیبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی