مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

مجله جراحی زیبایی بینی

مقالات و نوشته ها در حوزه جراحی زیبایی بینی

رینوپلاستی

چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۳ ق.ظ

rhinoplasty چیست ؟

بینی ، یا بینی تغییر شکل بینی ، شکل ، اندازه و تقارن بینی یک فرد را بهبود می‌بخشد و آن را به نسبت دیگر صورت به نسبت بهتری تبدیل می‌کند . هنگامی که یک جراح ماهر و واجد شرایط انجام می‌شود ، rhinoplasty می‌تواند یک روش پر پاداش و بهبود زندگی باشد - بیماران اغلب متوجه می‌شوند که ظاهر کلی آن‌ها بهبود یافته‌است ، به طوری که بینی آن‌ها اکنون طبیعی به نظر می‌رسد ، مانند بینی که همیشه تصور می‌کردند آن‌ها باید داشته باشند .

چه تغییراتی می‌توانم برای بینی‌ام ایجاد کنم ?

هدف : هدف از این مطالعه , مقایسه میزان رضایتمندی بیماران مبتلا به پولیپ بینی است . با تغییر شکل ساختارهای بینی , از جمله استخوان , غضروف و پوست , جراح زیبایی می‌تواند به یک یا چند مورد زیر کمک کند :

بینی کجش را صاف کرد

برجستگی برجسته پل بینی

کاهش طول یک نوک بینی برجسته

کمی کردن اندازه نوک بینی

بینی باریک خیلی پهن است

اندازه بینی را کم کنید

بازگرداندن تقارن به بینی پس از آسیب

مشکلات تنفسی درست با باز کردن مجاری بینی مسدود شده

من نامزد خوبی برای شما هستم ?

افراد و زنان تمام سنین از زیبایی بینی بهره‌مند هستند . تغییر شکل بینی یکی از رایج‌ترین روش‌های جراحی زیبایی برای بیماران نوجوان است , هر چند که جراحی زیبایی در هنگام ارزیابی این که آیا یک بیمار جوان‌تر برای این کار آماده است یا خیر , مراقبت ویژه انجام می‌دهد. از لحاظ جسمی , بینی باید به‌طور کامل توسعه‌یافته باشد - به طور معمول تا حدود سن تقویمی برای دختران و پسران برای پسران . بیماران جوان‌تر همچنین نیاز به نشان دادن بلوغ عاطفی و درک فرآیند جراحی زیبایی دارند .

برای بیماران هر سنی , داشتن انتظارات واقع‌بینانه مهم است . شما می‌توانید به شما کمک کند بینی موجود خود را بهبود دهید , اما نمی‌توانید " کمال " را ارائه دهید و نه می‌توانید بینی فرد دیگری را به شما بدهد . یک جراح ماهر و ماهر برای شما توضیح می‌دهد که چه چیزی ممکن است و به شما کمک می‌کند به بینی برسید که با ویژگی‌های منحصر به فرد شما طبیعی به نظر می‌رسد .

برای مطالعه بیشتر به وبسایت دکتر کاوان سر بزنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۸
جراح زیبایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی